Sesong

Smiling man in work clothes

Hvordan bekjempe humørsykt vær?

Kom vinteren tidligere enn forventet? Ble det plutselig 20 grader og sol? Sesongskiftet kan komme brått på.
Mangler du innhold som er tilpasset hele året - Null problem!

Her er noen punkter som er greit å tenke på når sesongen skifter og publiseringsknappen skal trykkes.

1: Du trenger ikke å vente på været

Er ikke været etter ønske, kan alltids bilder og film tas inne, i egne lokaler eller i studio. Det er i tillegg mye som kan jukses til. En høstdag kan lett se ut som sommer, og sommer kan se ut som vinter - her er det bare å se muligheter og tenke kreativt, det meste går an!

Workers on roof
Men working
Lady in work clothes
Man and woman in work clothes
Man and woman in work clothes
Man with wheelbarrow
Bildebank for Norcem

2: Bruk smart tilføring av lys

Kunstig belysning kan simulere og forsterke dagslys hvis det er for lite av det tilstede. Mørketiden kan være en flott tid å skape nytt materiale. Ved bruk av riktig lys, kan du manipulere stemningen slik du ønsker.

3: Tidsplanlegging

Et oversiktlig tidsskjema sikrer deg bedre resultat. Du kan planlegge de ulike situasjonene ut fra hvilket stemning du ønsker. Eksempelvis med å ta høyde for hvor solen treffer, på hvilket tidspunkt. Legger du opp en god plan, får du mest ut av tiden du har satt av.

Med enkle grep får du bilder og film slik du har sett for deg.
Working lady from above

PS: Hvorfor? – Vær aktuell

Har du innhold som er tilpasset sesongen vil du kunne holde deg aktuell året rundt. Du setter publikummet ditt i riktig stemning til rett tid, som kan lede til flere salg. Få tenker på mørke kvelder og stearinlys når solen skinner ute i 25 grader!

Er du kommet litt i bakleksa med aktuelt materiale? Det kan løses. Vi i LYKT Foto og Film hjelper deg gjerne.

La oss jobbe sammen!

Vi hjelper deg gjerne med å løse dine behov for visuell markedsføring og identitetsbygging.

Ta kontakt - det er helt uforpliktende!

Takk for henvendelsen!
Vi svarer deg så snart vi kan.
Oops! Denne beskjeden kom nok ikke fram til mottakeren.